Bine ai venit în secțiunea de Întrebări Frecvente Din Sertar! Aici vei găsi răspunsuri rapide la cele mai comune întrebări despre produsele, comenzile și serviciile noastre. Am organizat informațiile pe categorii pentru a-ți ușura navigarea.
Din Sertar este un brand românesc de șosete premium, dedicat creării de produse confortabile, stilate și durabile.
Ce tipuri de șosete oferiți?
Oferim o gamă variată de șosete pentru bărbați, femei și copii, incluzând modele casual, business, sport, pentru diabetici si șosete compresive dar și colecții speciale.
Sunt produsele voastre fabricate în România?
Nu. Șosetele Din Sertar este un brand românesc care a creat tot designul pentru șosete și ambalaje în România. Șosetele sunt produse in Europa.
Cum pot afla despre noile colecții și promoții?
Abonați-vă la newsletter-ul nostru și urmăriți-ne pe rețelele sociale pentru cele mai recente actualizări și oferte exclusive.
Aveți un program de fidelitate?
Da, avem un program de fidelitate unde puteți acumula puncte la fiecare cumpărătură, care pot fi folosite pentru reduceri la comenzile viitoare.
Produse și Mărimi
Ce mărimi de șosete oferiți?
Oferim mărimi de la 35 la 46, dar si unisex, acoperind majoritatea nevoilor clienților noștri.
Cum aleg mărimea potrivită pentru mine?
Consultați ghidul nostru de mărimi disponibil pe site la fiecare produs în parte. În general, mărimea șosetelor corespunde cu mărimea încălțămintei.
Din ce materiale sunt făcute șosetele voastre?
Folosim în principal bumbac pieptănat de înaltă calitate, completat cu fibre de poliamidă și elastan pentru durabilitate și elasticitate.
Oferiți și alte produse în afară de șosete?
În prezent, ne concentrăm exclusiv pe producția de șosete de înaltă calitate. În viitorul plănuim sa mai aducem 2 categorii de produse. Abonați-vă la newsletter unde veți afla din timp când vor fi disponibile noile produse.
Cum îngrijesc cel mai bine șosetele Din Sertar?
Recomandăm spălarea la 30°C, evitarea înălbitorilor și a uscătorului. Pentru instrucțiuni detaliate, consultați eticheta produsului.
Comenzi
Cum pot plasa o comandă?
Puteți plasa o comandă ușor prin magazinul nostru online, selectând produsele dorite și urmând pașii de checkout.
Pot modifica sau anula o comandă după ce am plasat-o?
Contactați-ne cât mai curând posibil după plasarea comenzii. Vom încerca să acomodăm cererea dvs. dacă comanda nu a fost încă procesată.
Există o valoare minimă pentru comandă?
Nu avem o valoare minimă pentru comenzi.
Pot urmări statusul comenzii mele?
Da, aveți posibilitatea de a urmări comanda la acest link .
Ce fac dacă am primit un produs greșit sau defect?
Contactați imediat serviciul nostru clienți. Vom aranja rapid înlocuirea produsului sau rambursarea.
Metode de plată
Ce metode de plată acceptați?
Acceptăm plăți cu card (Visa, Mastercard) prin EUPLATESC.RO și plata ramburs. În curând o sa mai avem disponibilă metoda de plată prin Google Pay.
Pot plăti ramburs la livrare?
Da, oferim opțiunea de plată ramburs pentru livrările în România.
Emiteți factură pentru fiecare comandă?
Da, veți primi o factură electronică pentru fiecare comandă plasată.
Când voi fi taxat pentru comanda mea?
Pentru plățile cu cardul, veți fi taxat imediat după plasarea comenzii. Pentru plata ramburs, veți plăti la primirea coletului.
Livrare
Cât durează livrarea comenzii mele?
În mod normal, livrăm în 2-5 zile lucrătoare în România. Pentru livrări internaționale, poate dura 5-10 zile lucrătoare.
În ce zone livrați?
Livrăm în toată România și în majoritatea țărilor UE.
Cât costă livrarea?
Costul standard de livrare prin DPD în România este de 14,98 lei. Costul standard de livrare prin Sameday EasyBox în România este de 14,98 lei. Pentru comenzi internaționale, costul variază în funcție de destinație.
Oferiți livrare gratuită?
Da, oferim livrare gratuită pentru comenzi peste 250 lei în România.
Pot alege o anumită dată sau oră pentru livrare?
În prezent, nu oferim opțiunea de a alege o dată sau oră specifică pentru livrare.
Retururi
Care este politica voastră de retur?
Acceptăm retururi în termen de 14 de zile de la primirea comenzii, pentru produse neutilizate și în ambalajul original.
Cum pot returna sau schimba un produs?
Contactați serviciul clienți pentru a iniția procesul de retur sau schimb. Vă vom oferi instrucțiuni detaliate.
Cine plătește pentru retururi?
În general, clientul acoperă costurile de retur, cu excepția cazurilor în care produsul este defect sau greșit.
În cât timp voi primi banii înapoi pentru un retur?
Procesăm rambursările în 3-8 zile lucrătoare de la primirea returului.
Brand Românesc
Afacere de familie unde ne implicăm personal.
Concept Românesc
Înregistrate concepute și distribuite în/din România.
Împachetarea
Șosete spălate, călcate și frumos mirositoare într-un ambalaj premium.
Livrare Gratuită
La comenzi de peste 250 Lei.
Fidelitatea
se răsplătește.
Retur Gratuit
Timp de 14 zile.
Gestionează-ți confidențialitatea
Pentru a oferi o experiență cât mai plăcută, noi și partenerii noștri folosim tehnologii precum cookie-urile pentru a stoca și / sau a accesa informații despre dispozitivul tău. Consimțământul față de aceste tehnologii ne va permite nouă și partenerilor noștri să procesăm date cu caracter personal, cum ar fi comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site și să afișăm reclame (ne)personalizate. Neacordarea sau retragerea consimțământului poate afecta negativ anumite caracteristici și funcții.
Fă clic mai jos pentru a consimți la cele de mai sus sau pentru a face alegeri mai detaliate. Opțiunile tale vor fi aplicate doar pe acest site. Poți modifica oricând setările, inclusiv prin retragerea consimțământului, utilizând comutatoarele din Politica privind Cookie-urile sau făcând clic pe butonul de gestionare a consimțământului din partea de jos a ecranului.
Funcționale
Mereu activ
Stocarea tehnică sau accesul sunt strict necesare în scopul legitim de a permite utilizarea unui anumit serviciu solicitat în mod explicit de către abonat sau utilizator, sau în scopul exclusiv de a efectua transmiterea unei comunicări printr-o rețea de comunicații electronice.
Preferințe
Stocarea tehnică sau accesul sunt necesare în scopul legitim de stocare a preferințelor care nu sunt solicitate de abonat sau utilizator.
Statistici
Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice.Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice anonime. Fără o citație, conformitatea voluntară din partea Furnizorului tău de servicii de internet sau înregistrările suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau preluate numai în acest scop nu pot fi utilizate de obicei pentru a te identifica.
Marketing
Stocarea tehnică sau accesul sunt necesare pentru a crea profiluri de utilizator pentru a trimite publicitate sau pentru a urmări utilizatorul pe un site web sau pe mai multe site-uri web în scopuri de marketing similare.